Tänkte ta en cykeltur i Norge. Flyger upp till Tromsö och cyklar söderut med racerhojen.

Tänkte ta en cykeltur i Norge. Flyger upp till Tromsö och cyklar söderut med racerhojen.
Tänkte ta en cykeltur i Norge. Flyger upp till Tromsö och cyklar söderut med racerhojen.

måndag 29 juni 2015

Cykling istället för segling

Jag skulle ju ha seglat över Atlanten denna sommar men en del av besättningen hade fått förhinder så det blev bara segling mellan USA och Kuba. I och med det så fick jag ju tid över att hitta på något annat istället innan tjänstledigheten tar slut. Cykla i Norge har jag bara gjort lite grann tidigare och jag är riktigt sugen på att se mer av den Norska kusten med alla fjordar. Min kompis Rille bor i Tromsö så planen är att flyga upp till honom och sedan cykla söderut längs kusten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar