Tänkte ta en cykeltur i Norge. Flyger upp till Tromsö och cyklar söderut med racerhojen.

Tänkte ta en cykeltur i Norge. Flyger upp till Tromsö och cyklar söderut med racerhojen.
Tänkte ta en cykeltur i Norge. Flyger upp till Tromsö och cyklar söderut med racerhojen.

onsdag 22 juli 2015

Dag 20, 224km tot:3601km Åmål-Malingsbo

Trodde jag skulle få regn upp till Stockholm men idag har varit mest soligt hela dagen. När jag kom till Karlstad tog jag första bästa matställe, bättre det än sista sämsta, jag gillar inte att åka och leta. Blev en 4 rättersmeny på IKEA för 92kr, det kallar jag prisvärt. Fast jag lyckades inte stå emot så det blev att jag köpt ett paket kakor ändå i butiken efter kassorna så man kan väl säga att dom vann iaf. Fortsatte vidare på väg 63 mot Ludvika, funkade bra, jag gillar landsvägar. Fick t.o.m. en glad tutning och vink idag, sånt gillar jag. Middag i Kopparberg och vidare in på väg 233. Där fick jag första punkan, ett litet metalstift i däcket. Vägdes upp av att jag såg en älg på nära håll lite senare och även en räv som sprang över vägen och inte minst den fina tältplatsen jag hittade vid en sjö. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar