Tänkte ta en cykeltur i Norge. Flyger upp till Tromsö och cyklar söderut med racerhojen.

Tänkte ta en cykeltur i Norge. Flyger upp till Tromsö och cyklar söderut med racerhojen.
Tänkte ta en cykeltur i Norge. Flyger upp till Tromsö och cyklar söderut med racerhojen.

fredag 24 juli 2015

Dag 21, 109km tot:3710km Malingsbo-Irsta

Lite duggregn under natten men det hade slutat när jag vaknade. Upptäckte att det fanns massa blåbär där jag sovit så jag åt lite innan jag rullade iväg. När jag kom till Skinskatteberg kom det en regnskur inte så långvarig men tillräckligt för att jag skulle bli genomblöt. Dagens första stopp var hos familjen Lagerberg i Getänge. Där bjöds på en uppskattad frukost, tackar för det. När jag fortsatte vidare var solen framme och det var fint väder resten av dagen. Nästa stop var hos lumparkompisen Widell och hans familj i Irsta. Bjöds på lunch och fika och det slutade med att jag blev kvar hela kvällen så jag sover här inatt. Kul med en liten cykelroadtrip hem genom Sverige.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar