Tänkte ta en cykeltur i Norge. Flyger upp till Tromsö och cyklar söderut med racerhojen.

Tänkte ta en cykeltur i Norge. Flyger upp till Tromsö och cyklar söderut med racerhojen.
Tänkte ta en cykeltur i Norge. Flyger upp till Tromsö och cyklar söderut med racerhojen.

lördag 4 juli 2015

Dag 2, 204km tot:379km Elvevoll-Myrlandsfjorden

Hade bara 25 km till färjan så jag hade tid att stanna och kolla på Senjatrollet på vägen och även köpa med lite god frukostmat att äta på den nästan 2 timmar långa färjeturen. Snackade lite med norska paret som jag var på samma färja med igår, dom ska också ner till Lindesnäs. Fin turistväg längs atlantkusten av Andøya och nu har jag börjat komma ut på Lofoten som även det verkar riktigt fint. Alltid lite beslutsångest när man ska hitta tältplats, tyckte mig se en bra men rullade förbi men som tur var vände jag en bit senare för den var riktigt fin. Middagen blev lite halvdålig med frukt, bröd och yougurt. Hade varit gott med något varmt för det är ingen direkt värme här uppe. 


2 kommentarer:

  1. Låter härligt!! Kan man få se en bild med fullpackad pakethållare? God tur! /Jonas

    SvaraRadera
  2. Fixar det i dagens inlägg :) men du kanske blir lite besviken för det är ju mer packning än vi hade på Nordkapturen, iof sov vi ju bara inomhus då.

    SvaraRadera